måndag 7 juni 2010

NY TÄVLING!!!!!!!!




Då var det dags för en ny tävling på bloggen och just nu är jag lite insnöad på lavendelpåsar som ni sett. Jag passade på att göra en liten mini påse med ett ängeltryck som jag tänkte lotta ut
eller om man hellre vill ha den helvita påsen med lavendel i så får man den istället.


För att delta i tävlingen lämnar du en kommentar i detta inlägget på bloggen.

Då får du 1 lott, vill du öka dina chanser så länkar du min http://www.butikvanilj.blogspot.com/ på facebook eller i din egen blogg då erhåller du 2 lotter. Använd då en valfri bild från min blogg.


Glöm inte att skriva i kommentaren om du länkar eller inte.


Tävligen håller på till den 17 juni kl 20.00


6 kommentarer:

Maria sa...

Åh, jag älskar lavendeldoften!! Vi har ett antikt skåp hemma där vi förvarar glas och porslin och i det brukar jag alltid ha en lavendelpåse men den är ganska luktlös just nu. Är nog för gammal tror jag :)

jörgen sa...

Den doftar nog underbart, som en sommardag! (Länkar i facebook)

Barbro sa...

MM lavendel älskar jag. Har i trädgården. Gott att ha i garderoben.

Anonym sa...

Har precis kollat in de nya grejerna på sidan :) Fint! Klart man måste vara med i tävlingen också! Kram SOFIE

Anonym sa...

Hej jag vill jätte gärna vara med i din tävling! Fin blogg du har jag har mejlat en beställing till dig kram Anna

Anonym sa...

Hej jag vill gärna vara med. Puss och kram Helena.S